Töihin OAJ:hin

Rakennamme Suomen parasta työyhteisöä ja erinomaiset työntekijät ovat sen kivijalka. Strategiamme mukaisesti toimintatapamme kaikessa toiminnassa on:
  • palvelemme jäseniämme asiantuntevasti ja sydämellä
  • toimimme aina arvojemme mukaisesti: oikeudenmukaisesti, avoimesti ja vastuullisesti
  • yhteistyökumppanina olemme luotettava ja ratkaisuhakuinen.

BRANDIKUVA2018_RGB_lev2000px.jpg

Olemme maailman ainoa työmarkkinajärjestö, joka vastaa kaikkien oman maan opettajien edunvalvonnasta. Jäsenemme työskentelevät koulutus, kasvatus- ja tutkimustehtävissä päiväkodeissa, peruskouluissa, lukioissa, ammatillisissa oppilaitoksissa, aikuisoppilaitoksissa, ammattikorkeakouluissa ja yliopistoissa. Jäsenmäärämme on noin 115 000, ja olemme Akavan sekä Julkisalan koulutettujen neuvottelujärjestö Jukon suurin jäsenjärjestö.

Valvomme koulutus-, kasvatus- ja tutkimusalan ammattilaisten etuja varhaiskasvatuksesta korkeakoulutukseen. Toimimme ja vaikutamme kaikkialla, missä päätetään jäsentemme hyvinvoinnista: työssä, koulutuksessa ja yhteiskunnassa.

OAJ:n toimisto sijaitsee Pasilassa Helsingissä. Henkilöstöä on reilut sata ja tehtävien kirjo laaja.

OAJ on saanut Great Place to Work -sertifikaatin vuosina 2021 ja 2022.

Rekrytointiprosessin tietosuojaseloste