Ota meihin yhteyttä täyttämällä sähköinen yhteydenottolomake. Palvelemme jäseniämme myös puhelimitse. OAJ:n toimistolla ei ole jäsenpalvelupistettä. Ansiopäivärahaan ja esimerkiksi vuorottelukorvaukseen liittyvissä asioissa ota yhteyttä suoraan Opetus ja tiede -työttömyyskassaan.

Yhteydenottolomakkeet

Voit ottaa yhteyttä OAJ:hin yhteydenottolomakkeilla. Yhteydenottolomakkeille ei ole pakko kirjautua, mutta se on suositeltavaa. Kirjautuminen nopeuttaa asiasi käsittelyä ja tuo lomakkeelle valmiiksi yhteystietosi. Näin voit samalla tarkistaa, että ne ovat ajan tasalla.

Kirjautumisen jälkeen valitse aihe, johon asiasi liittyy. Tämän jälkeen lomake avautuu, ja voit täsmentää aihetta ja täyttää tarvittavat tiedot.

Huom! HOAY:n tai TOOLin jäsen: olethan jäsentieto- ja -maksuasioissa yhteydessä yhdistyksen omaan toimistoon.
- HOAY:n toimisto
- TOOLin toimisto

Yksi yhteydenotto riittää

Jos olet ottanut yhteyttä OAJ:n jäsenpalveluun yhteydenottolomakkeella, mutta et ole saanut vastausta, asiasi voi olla jonossa. Yhteydenottolomaketta ei kannata täyttää uudestaan, jos asia on sama kuin aiemmassa yhteydenotossa.

Jäsenpalveluissa puretaan ruuhkaa täyttä päätä. Osa ruuhkasta johtuu siitä, että käsittelyjonossa on useita yhteydenottoja samalta jäseneltä ja samasta asiasta. Jos huomaamme, että asiasi on jo hoidettu, emme ota sinuun yhteyttä. Nopeiten tavoitat jäsenpalvelutiimin maksuttomasta palvelunumerosta 0800 418 401.

Malta siis mielesi ja seuraa tilannetta Omat tiedot -osion uutisista ja Jäsenpalvelu tiedottaa -sivulta!

Yhteydenottolomakkeet

Ohjeita kirjautumiseen

Laskutusosoitteet

Vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin

Kysyttävää lakosta?

Lakkoasioissa neuvomme jäseniä osoitteessa lakkovahti@oaj.fi.

Sivuille päivitetään uusia kysymys-vastauspareja tarvittaessa.

Jäsenten puhelinpalvelu

- HOAY:n toimisto
- TOOLin toimisto

Jäsentiedot ja -maksut: 0800 418 401
  • Poikkeavat aukioloajat: puhelinpalvelu toistaiseksi ma - to 9 - 12
  • Puhelinpalvelu suljettu ti 27.2.

Palvelussuhteen ehdot: 0800 418 402
  • Palveluajat
    ma klo 10–11 ja ti–pe klo 9–11 sekä
    ma–to klo 14–16 ja pe klo 14–15
Oikeusturva: 0800 418 403
  • Palveluajat
    ma–pe klo 10–11 ja klo 14–15.

Jäsenten puhelinpalvelunumerot ovat maksuttomia.

0207-numeroiden hinnat

0207-alkuiset puhelinnumerot ovat OAJ:n henkilöstön puhelinnumeroita. Löydät ne toimiston yhteystiedoista, jotka löytyvät linkkilistasta oikealta palvelualueittain järjestettynä.

020-alkuisiin numeroihin soittaminen maksaa paikallisverkkomaksun tai matkapuhelinverkkomaksun verran. Muita kustannuksia ei ole.

Sähköposti

Henkilöstön osoitteet ovat muotoa etunimi.sukunimi@oaj.fi.

Käytäthän jäsenyyteen, oikeusturvaan tai palvelussuhteen ehtoihin liittyvissä asioissa tietoturvallisia yhteydenottolomakkeita tai yllä näkyviä puhelinpalvelunumeroita. Emme käsittele jäsenasioita sähköpostilla eikä niitä tietosuojasyistä välitetä eteenpäin.

Opetus ja tiede -työttömyyskassa

Medialle

Yhteystiedot, kuvapankin ja logoja löydät Medialle-sivulta.

Lausuntopyynnöt

Lausuntopyynnöt pyydetään lähettämään osoitteeseen lausunnot@oaj.fi

OAJ:n lausuntoja voit lukea täältä.

OAJ:n toimisto

Postiosoite:

Käyntiosoite:
Kellosilta 7

Laskutusosoitteet

Laskuissa tulee mainita tilaajan antama yhteyshenkilö tai jokin muu viite.

Verkkolaskut
OVT-tunnus: 003701167697
Verkkolaskuoperaattori: Maventa Oy
Välittäjätunnus: 003721291126

OAJ:lle voi lähettää verkkolaskuja pankkiverkon kautta DABAFIHH tunnuksella.

Jos yrityksellänne ei ole mahdollisuutta toimittaa verkkolaskuja, voitte lähettää paperilaskut skannauspalveluosoitteeseen:

Opetusalan Ammattijärjestö OAJ ry
80020 Kollektor Scan

Matkalaskut ja ennakonpidätyksen alaiset palkkiot

Opetusalan Ammattijärjestö OAJ ry

Laskutusosoitteet (PDF)