Terveys ja hyvinvointi

Saat jäsenetuna alennusta Synsamilta, Nisseniltä, Instrumentariumista, Keops-optiikalta, Oralista ja Bodymajasta. Pääset myös kuntoilemaan Elixiaan.

Bodymajan kehonkoostumusmittaukset

Hyödynnä 25 prosentin OAJ-alennus, kun ostat haluamasi kehonkoostumusmittauksen tai mittauspaketin etukäteen verkkokaupasta bodymaja.fi. Käy mittauksessa haluamassasi itsepalvelupisteessä silloin, kun sinulle sopii. Hinta sisältää sekä testauksen että helppolukuisen ja kattavan raportin.

Bodymaja Oy on suomalainen kehonkoostumusmittausten asiantuntija. Etu on voimassa vuoden 2024 loppuun.

Kirjaudu, niin saat etukoodin käyttöösi

Synsam-edut OAJ:n jäsenille

Synsam tarjoaa OAJ:n jäsenille, työntekijöille ja molempien perheenjäsenille seuraavia alennuksia normaalihintaisista tuotteista:

• Silmälasit, 30 prosenttia.
  • Aurinko- ja urheilulasit alennus 25 prosenttia
  • Piilolasit, alennus 25 prosenttia
  • Synsam Lifestyle -sopimus, alennus 20 prosenttia.
  • Optikon tekemä näöntutkimus veloituksetta

Etuja ei voi yhdistää muihin tarjouksiin. Edut ovat voimassa toistaiseksi kaikissa Synsam-myymälöissä. Saat edun näyttämällä jäsenkorttisi tai kertomalla olevasi perheenjäsen.

Synsam

Alennusta Instrumentariumista, Nisseniltä ja Keopsilta

Instrumentarium, Nissen ja Keops tarjoavat OAJ:n jäsenille ja heidän perheenjäsenilleen 30 prosentin alennuksen normaalihintaisista silmälaseista. Työlasien oston yhteydessä normaalihintaisten silmälasien alennus on 40 prosenttia. Jäsenenä saat veloituksetta myös optikon tekemän näöntarkastuksen ja silmälasimääräyksen.

Saat 20 prosentin alennuksen normaalihintaisista aurinkolaseista (ei Oakley) ja 25 prosentin alennuksen normaalihintaisista piilolinsseistä. Optikon suorittaman piilolinssitarkastuksen, opetuksen ja koelinssit jäsen peheenjäsenineen saa veloituksetta.

Instrumentarium tarjoaa OAJ:n jäsenille lisäksi näontarkastuksen yhteydessä silmänpohjakuvauksen hintaan 20€ (norm. 45€) ja laajennetun näöntutkimuksen hintaan 35€ (norm. 60€).

Alennusprosentit eivät koske voimassa olevia myymälöiden kampanjoita. Tarjous on voimassa toistaiseksi kaikissa Instrumentariumin ja Nissenin myymälöissä. Saat edun näyttämällä jäsenkorttisi.

InstrumentariumNissen» Keops

Oralilta hammashoitoa jäsenhintaan

Saat jäsenetuna Oralilta ensimmäisestä hoitokäynnistä 50 prosentin alennuksen. Tämä ensimmäisen hoitokerran alennus myönnetään joko yleishammaslääkärin tekemästä hammastarkastuksesta tai suuhygienistin tekemästä hammaskiven poistosta. Alennuksen voivat saada vain ne henkilöt, jotka eivät ole aiemmin asioineet Oralilla.

Seuraavista yleishammashoitotasoisista hoitokäynneistä myönnetään 10 prosentin alennus. Tämä alennus ei koske erikoishammaslääkärin suorittamaa hoitoa, eikä esteettistä hammashoitoa. Alennusta ei myöskään myönnetä laboratoriokuluista tai muista erillisveloitettavista kuluista.

Alennuksia ei ole mahdollista yhdistää mahdollisiin alennus-, kampanja- tai muihin tarjoushintoihin, vaan alennus lasketaan aina voimassaolevan hinnaston mukaisista hinnoista.

On myös sovittu, että hammashoidossa käynyt henkilö maksaa käynnin vastaanotolla, jolloin Kela-korvaus voidaan vähentää suoraan laskusta.

Käytettävissä on lähes 80 Oralin hammaslääkäriasemaa.

Kun teet ajanvarausta esimerkiksi puhelimitse, mainitse, että olet OAJ:n jäsen. Nettivarauksessa OAJ:n jäsenyyden voi kirjata lisätietokenttään. Näytä vielä vastaanotolla jäsenkorttia, niin saat hyödynnettyä edun. Oralissa voit kerryttää myös S-bonuksia näyttämällä S-etukorttisi.

Ajanvaraus: 010 400 3400

» oral.fi
Uuden asiakkaan ohjeet

ELIXIAlta 20 prosenttia alennusta

Jäsenetuna saat 20 prosentin alennuksen ELIXIAn tarjoamista jäsenyyksistä niillä paikkakunnilla, joilla ELIXIAlla on toimintapisteitä.  OAJ:n jäsenille myös liittymismaksu on veloitukseton (norm. 29€). Etu koskee 12 kuukauden sopimuksia.

Lisätietoja tästä edusta löydät niiden alueyhdistysten sivuilta (OAJ Pääkaupunkiseutu, OAJ Pirkanmaa ja OAJ Varsinais-Suomi), joilla ELIXIA toimii. Etu koskee kaikkia OAJ:n jäseniä. Saat edun käyttämällä liittymisvaiheessa etukoodia. (Koodi kirjautumisen takana). Voit liittyä jäseneksi ELIXIAn verkkokaupassa, paikan päällä kuntokeskuksessa tai soittamalla numeroon 040 750 7848.

Tervetuloa ELIXIAn tutustumisviikolle 26.2. - 3.3.2024!

Koe liikunnan ilo veloituksetta! Tarjoamme sinulle mahdollisuuden tutustua ilmaiseksi viikon ajan ryhmäliikuntatunneillemme sekä kuntosalipalveluihimme kaikissa lähialueen ELIXIA-keskuksissa.

OAJ:n jäsenet saavat veloituksettoman liikuntaviikon käyttöönsä ELIXIA-keskuksesta mainitsemalla olevansa OAJ:n jäsen tai oheisesta linkistä: https://www.elixia.fi/ennaltamaaritetty-jasenyys/kokeiluviikko-yrityksille.

Tervetuloa nauttimaan liikunnan tuomasta energiasta ELIXIAn kanssa!

Kirjaudu, niin saat etukoodin käyttöösi

Tutustu kaikkiin jäsenetuihin

OAJ:n jäsenenä saat lukuisia etuja työhön ja vapaa-aikaan! Joidenkin etujen saamiseksi riittää, että näytät jäsenkorttiasi, toisiin tarvitset etukoodin. Kirjaudu, niin saat edut käyttöösi. Tarkista myös paikalliset ja alueelliset edut sekä valtakunnallisten yhdistysten edut.

Tutustu jäsenetuihin