Pankkipalvelut

Tarjoamme jäsenillemme tuntuvia alennuksia Danske Bankin palveluista.

Hyödynnä tuntuvat etusi asuntolainassa

OAJ:n jäsenelle Danske Bankin asuntolaina ilman toimitusmaksua ja järjestelypalkkiota, jolloin säästät esimerkiksi 200 000 euron lainassa 1 200 euroa. Lisäksi saat pienemmän marginaalin ja lyhennysvapaat ilman kuluja.

UUTTA! Tutki kotisi ympäristökestävyys osoitteessa kestavakoti.fi

Palvelun tuottamisesta ja asiantuntemuksesta vastaa Gaia Consulting ja palvelua sponsoroi Danske Bank.

Etumme liiton jäsenille

• Pienempi marginaali
  • Ei toimitusmaksua tai järjestelypalkkiota
  • Lyhennysvapaat ilman kuluja
  • Portaistettu maksuohjelma
  • Edullisemmat päivittäispalvelut

Tutustu etuihin ja hae lainaa

Etua Danske Bankin sijoituspalveluista

Liiton jäsenenä saat pankistasi riippumatta etuja sijoittamiseen ja vapauden valita juuri sinulle sopivat palvelut – olitpa sitten omatoiminen sijoittaja, haet vaivatonta valmista ratkaisua tai toivot henkilökohtaista neuvontaa. Sijoittamiseen pääset kiinni jo kympillä kuussa. Aloita tänään.

Etuihisi kuuluvat esimerkiksi:

• Maksuton osakesäilytys (kotimainen + ulkomainen). Etu koskee myös osakesäästötiliä.
  • Pankkitunnukset ja tili sijoituksiasi varten 0e/kk.
  • Danske Varainhoito- ja Danske sijoitusneuvontapalveluista 15 prosentin alennus.

Lue lisää sijoittamisen eduista: Akavalaisen sijoittajan edut - Danske Bank

Esimerkki:
Jos asiakas ottaa 170 000 euron asuntolainan, laina-aika olisi 20 vuotta ja lainan viitekorkona käytetään 12 kk euriborkorkoa, olisi lainan kokonaiskorko 0,75 % (Kuluttajansuojalain mukaan laskettu todellinen vuosikorko 0,841 %). Luoton ja muiden luottokustannusten yhteismäärä 184851,86 euroa, sis. Järjestelypalkkion 875 euroa ja automaattisen tiliveloituksen maksun 2,70 euroa/maksuerä, maksuerien lukumäärä 240 kpl. (Tiedot 22.04.2021 tilanteesta)

Tutustu kaikkiin jäsenetuihin

OAJ:n jäsenenä saat lukuisia etuja työhön ja vapaa-aikaan! Joidenkin etujen saamiseksi riittää, että näytät jäsenkorttiasi, toisiin tarvitset etukoodin. Kirjaudu, niin saat edut käyttöösi. Tarkista myös paikalliset ja alueelliset edut sekä valtakunnallisten yhdistysten edut.

Tutustu jäsenetuihin