Lähde rentoutumaan laivalle! OAJ:n jäsenenä pääset merille jäsenhintaan Tallink Siljan ja Eckerö Linen kyydissä.

Tallink Silja

Tallink Silja tarjoaa OAJ:n jäsenille mahdollisuuden liittyä Club One -jäseneksi veloituksetta suoraan kanta-asiakasohjelman keskimmäiselle Silver-tasolle.

Club One on palkitseva kanta-asiakasohjelma, jossa on kolme tasoa: Bronze, Silver ja Gold. Kun liityt Tallink Siljan Club One -kanta-asiakasohjelmaan, pääset jäsenetuna suoraan ohjelman Silver-tasolle.

Lisätietoa kanta-asiakkuudesta saat Club One -sivustolta.

Club One

Näin saat edun käyttöösi

Liity Club One -kanta-asiakkaaksi Club One -sivustolla. Liittyminen tapahtuu alla olevalla OAJ:n sopimusnumerolla.

Liity Club One -kanta-asiakkaaksi

Kirjaudu, niin saat sopimusnumeron käyttöösi

Eckerö Line

Eckerö Line myöntää Opetusalan Ammattijärjestö OAJ:n jäsenille 20 prosentin alennuksen henkilölippujen risteily- ja reittimatkojen sekä ajoneuvojen päivittäisestä verkkokauppahinnasta. Ajalla 26.6.-13.8.2023 alennus on 10%. Alennukset saa vain verkkokaupasta käyttämällä tuotekoodia varausvaiheessa. Koodin löydät kirjautumisen takaa tältä sivulta.

Voimassa oleva jäsen- tai henkilökortti on varauduttava esittämään pyydettäessä lippujen lunastuksen yhteydessä. Etuhinnat koskevat OAJ:n paikallis-, alue-, ala- ja valtakunnallisten yhdistyksiä, niiden henkilöjäseniä sekä muita samalla varausnumerolla matkustavia. Alennuksia ei voida myöntää jälkikäteen eikä niitä voi yhdistää muihin alennuksiin tai tuotepaketteihin. Edut ovat voimassa 29.2.2024 saakka.

Näin saat edut käyttöösi

Kirjaudu, niin näet tuotekoodin, joka varatessa tarvitaan.

Kirjaudu, niin saat etukoodin käyttöösi

Viking Line

Akavalaisille suunnatun Member+-palvelun kautta saat käyttöösi Viking Linen edut. Parhaimmillaan akavalaisten edut ovat Viking Linen risteilyistä jopa 50% ja reittimatkoista 20% päivän hinnasta.

Näin saat edut käyttöösi

Kirjaudu Member+-palveluun  ja ota etu käyttöösi.

Tutustu kaikkiin jäsenetuihin

OAJ:n jäsenenä saat lukuisia etuja työhön ja vapaa-aikaan! Joidenkin etujen saamiseksi riittää, että näytät jäsenkorttiasi, toisiin tarvitset etukoodin. Kirjaudu, niin saat edut käyttöösi. Tarkista myös paikalliset ja alueelliset edut sekä valtakunnallisten yhdistysten edut.

Tutustu jäsenetuihin