Ota rennosti! Jäsenenä pääset rentoutumaan Holiday Clubin lomakohteissa sekä OAJ:n omassa lomakohteessa Valkealassa. Lisäksi saat muita edullisia majoituspalveluita lukuisilta yhteistyökumppaneiltamme.

Holiday Club

Jäsenenä saat useita etuja Holiday Clubin lomakohteissa.

OAJ omistaa noin 700 lomaviikkoa Holiday Clubin korkeatasoisissa lomakohteissa. Lomaviikkoja on Himoksella, Kuusamon Pulkkajärvellä, Katinkullassa, Saariselällä, Saimaan kylpylässä, Sallassa, Airistolla, Kuusamon Tropiikissa, Tahkolla, Tampereen kylpylässä, Turun Caribian kylpylässä sekä Åressa Keski-Ruotsissa.

OAJ:n jäsenet voivat vuokrata lomaviikkoja edulliseen jäsenhintaan. Lomaviikkoja on varattavissa ympäri vuoden, mutta koska sesonkiaikoina kysyntä ylittää tarjonnan, viikkojen saajat arvotaan niitä hakeneiden jäsenten kesken. Arvonta järjestetään kaksi kertaa vuodessa. Voittamalla arvonnassa voit vuokrata Holiday Clubin lomaviikon selvästi markkinahintoja edullisempaan hintaan. Viikkovuokrat ovat alle puolet markkinahinnoista. Huomaathan, että lomaviikkoja voivat hyödyntää vain OAJ:n jäsenet, sinun tulee olla jäsen siis arvontojen aikana ja silloin, kun hyödynnät lomaviikkoedun.

OAJ:n lomaviikkojen lisäksi saat OAJ:n jäsenenä Holiday Clubin äkkilähdöistä 50 prosentin alennuksen ja Holiday Clubin omista lomahuoneistoista 25 prosentin jatkuvan alennuksen. Lisätietoa kaikista näistä eduista alla.

Holiday Clubin lomaviikkojen haku

OAJ:n jäsenten lomaviikkojen hakuaikataulu vuoden 2024 viikoille 23–51 on seuraavanlainen:

Haku aukesi keskiviikkona 31.01.2024 ja päättyi sunnuntaina 25.2.2024. Lomaviikot arvottiin tiistaina 27.2.2024 ja vapaaksi jääneet lomaviikot avataan varattavaksi tiistaina 5.3.2024 kello 10.

Lomaviikkojen hakeminen ja arvonta

Lomaviikkoja on ympäri vuoden, mutta koska opettajien lomaviikkoina kysyntä ylittää tarjonnan, viikkojen saajat arvotaan niitä hakeneiden jäsenten kesken.

Yleensä hakijoita on ollut 2–3-kertainen määrä tarjolla olevien viikkojen määrään verrattuna. Arvontaan voit osallistua Holiday Clubin yrityspalvelusta OAJ:n tunnuksilla. Tunnukset löydät tämän sivun Holiday Club -osion lopun kirjautumispalkista kirjautumisen jälkeen.

Arvonnan jälkeen vapaaksi jääneet viikot ovat vapaasti jäsenten varattavissa. Jäsenellä voi olla varauksessa kerrallaan vain yksi lomaviikko, ja huippukauden viikkojen arvontaan voi osallistua voiton jälkeen vuoden kuluttua.

OAJ:n omistamille Holiday Club -lomaviikoille voivat tehdä varauksia vasta arvontapäivän jälkeen seuraavat jäsenryhmät:

• OAJ:n opiskelijajäsenet eli SOOLin jäsenet
  • Opetusalan Seniorijärjestö OSJ:n jäsenet.

Haettavat loma-ajankohdat arvotaan OAJ:n karenssisäännön mukaisesti, jonka mukaan sesonkiloma-ajankohdan voi saada korkeintaan joka kolmas arvontakerta. Väliin jää tällöin kaksi arvontakierrosta. Karenssissa oleva henkilö ei näe tai pääse hakemaan punaisia korkean sesongin ajankohtia/kohteita, joihin hänellä ei ole oikeutta karenssin vuoksi.

Jos onni ei suosi arvonnassa, kannattaa muistaa, että OAJ:n jäsenille on tarjolla myös äkkilähtöjen 50% alennus sekä jatkuva 25% alennus Holiday Clubin omien lomahuoneistojen normaalihinnoista. Lisäksi Holiday Club Saimaan Rauhan loma-asunnoista saa 40% alennuksen päivän hinnasta. Lisätietoa näistä löydät alta.

Holiday Clubin äkkilähdöt puoleen hintaan

Ota irtiotto arjesta! Seuraavan kahden viikon aikana vapaana olevat Holiday Clubin lomahuoneistot vuokrataan 50 prosentin alennuksella. Katso varattavissa olevat äkkilähdöt Holiday Clubin yrityspalvelusta. Palveluun pääset OAJ:n tunnuksilla.

Jatkuva alennus Holiday Clubin omista lomahuoneistoista

OAJ:n jäsenet saavat 25% alennuksen Holiday Clubin omista lomahuoneistoista. Minimimajoitusaika on 2 vrk. Alennus ei koske Villas-huoneistoja tai hotellihuoneita. Varaukset voi tehdä suoraan Holiday Clubin verkkokaupassa syöttämällä alennuskoodi kohtaan "Onko sinulla kampanjakoodi?". Alennuskoodin löydät Holiday Clubin yrityspalvelusta tai tältä sivulta kirjautumisen takaa.

Alennus Holiday Club Saimaan Rauhan loma-asunnoista 27.3.2024 asti

OAJ:n jäsenet saavat 40% alennuksen Holiday Club Saimaan Rauhan loma-asuntojen päivän majoitushinnasta. Minimimajoitusaika on 2 vrk ja tarjoushintaisia loma-asuntoja on saatavilla rajoitettu määrä. Edussa ei ole muutos- tai peruutusoikeutta ja varaukset voi tehdä ainoastaan Holiday Clubin verkkokaupassa. Alennuskoodin löydät tältä sivulta kirjautumisen takaa. Etu on voimassa 27.3.2024 asti.

Näin saat Holiday Clubin edut käyttöösi ja osallistut arvontaan

Kirjautumalla Holiday Clubin yrityspalveluun voit osallistua arvontaan ja näet myös tarkat tiedot lomakohteista, vapaista viikoista ja seuraavien arvontojen ajankohdista. Kirjautumisohjeet löydät täältä. Jos kirjautuminen ei ohjeista huolimatta onnistu, ota yhteyttä yhteydenottolomakkeella. Huomaathan, että Holiday Clubin yrityspalvelussa pitää vielä luoda oma tili, joten varaa aikaa myös siihen.

Yrityspalvelujen sivulla on tiedot myös äkkilähdöistä ja jatkuvasta alennuksesta. Saimaan kampanjaedun lisätiedot löydät sen sijaan tältä sivulta kirjautumisen takaa.

Kirjaudu, niin saat varaustunnukset käyttöösi

Tirva

Lähde virkistymään Tirvaan! Tirvan virkistysalue sijaitsee Kouvolan Valkealassa, noin 20 km Kouvolan keskustasta Lappeenrannan suuntaan. Lähes 60 hehtaarin saaressa on viisi täysin mukavuuksin varustettua loma-asuntoa, joissa kussakin on 2–6 makuusijaa. Vuokrat vaihtelevat huoneiston koon ja tason mukaan.

Voit vuokrata Tirvan loma-asuntoja joko perjantaista sunnuntaihin (2 vrk) tai maanantaista perjantaihin (4 vrk) sesonkiaikana. Muulloin kuin loma-aikoina arkivaraus on edullisempi.

Sesongin ulkopuolella voi nyt varata myös peräkkäiset jaksot tai kaksi loma-asuntoa yhtä aikaa.

Touko-elokuussa Tirvaan voi olla voimassa vain yksi varaus/jäsen. Voit siis tehdä uuden varauksen vasta silloin, kun olet käyttänyt edellisen varauksesi. Otathan omat liinavaatteet ja pyyhkeet mukaasi Tirvaan.

Syyskuusta huhtikuuhun samalla henkilöllä voi olla kaksi varausta peräkkäin, esim. pe–su ja ma–pe,

Syyskuusta huhtikuuhun sama henkilö voi varata myös kaksi loma-asuntoa, samaan aikaan esim. Tehdas 1. ja 2. tai Punainen talo 1. ja 2.

Kahden varauksen varaukset ainoastaan puhelimitse, sähköpostilla tai chatilla Yrityspalvelusta. Netissä tuplavarauksia ei voi tehdä. Saat vahvistuksen heti ja laskut ja varausdokumentit lähetetään sähköpostitse.

Tirvan osoite

Tirvantie 577
46430 Tirva

Tirvan varaukset

Tirvan kahden ja neljän päivän lomajaksot viikoille 23–52/2024 ovat varattavissa 8.2.2024 klo 10 alkaen. Tirvan lomajaksojen varaukset kirjautuvat varausjärjestyksessä.

Näin saat edun käyttöösi

Pääset varaamaan Tirvan loma-asuntoja Holiday Clubin yrityspalvelusta, josta näet myös tarkat tiedot loma-asunnoista ja vapaista viikoista. Palveluun pääset alla olevilla OAJ:n tunnuksilla.

Vuokrattavat loma-asunnot
  • Punainen talo, kaksi neljän vuodepaikan huoneistoa
  • Tehdas I, neljän vuodepaikan huoneisto (Tehdas I:een ei voi ottaa lemmikkejä)
  • Tehdas II, kuuden vuodepaikan huoneisto
  • Metsämökki, kahden vuodepaikan huoneisto.
Punainen talo

punainen_talo.jpg

Punaisen talon pohjapiirros (PDF)

Tehdas

tehdas.jpg

Tehtaan pohjapiirros (PDF)

Metsämökki

Metsämökin pohjapiirros (PDF)

Sauna

miilusauna.jpg

Tirvassa on jäsenistön käytettävissä miilusauna.

Kirjaudu, niin saat varaustunnukset käyttöösi

Tirvan muiden tilojen vuokraaminen yhdistyksille

Tirvassa sijaitsevat Päätalo ja Kulmatalo ovat ainoastaan OAJ:n yhdistysten vuokrattavissa.

Lisätietoa aktiiville

A-palvelut

A-palvelut tarjoaa akavalaisille ja heidän perheilleen hyvää oloa ja jaksamista tukevia, lomaan ja vapaa-aikaan liittyviä palveluita. OAJ:n jäsenenä saat käyttöösi seuraavat A-palvelujen rentouttavat palvelut. Member+ -jäsenetupalvelu on A-palveluiden omistama jäsenetupalvelu. Member+ tarjoaa ajankohtaisia etuja akavalaisten ammattiliittojen jäsenille sekä heidän perheenjäsenilleen.

Lomahuoneistot

A-palvelut vuokraa lomaosakkeitaan Himoksella, Jerisjärvellä, Kopparössä, Tahkolla, Punkaharjulla, Vuokatissa, Rukalla, Levillä ja Vierumäellä. Varaukset ovat viikon mittaisia ja hinnat ovat kilpailukykyiset.

Lisätietoa vuokrattavista lomahuoneistoista ja vapaista viikoista saat Member+-sivustolta. Samalta sivulta varaat kätevästi loman itsellesi.

Member+

Sokos Hotellit

OAJ:n jäsenet saavat vapaa-ajan majoituksiin kausittain vaihtuvia tarjouksia Sokos Hotelleilta.

Uudet tarjoukset vuodelle 2023 löytyvät Sokos Hotellien nettisivuilta ja ovat sieltä varattavissa.

Vuoden 2023 tarjoushotelleissa on laaja kattaus vetovoimaisia kaupunkikohteita.
Muun muassa Espoon Original Sokos Hotel Tapiola Garden tai uusi hotelli Heymo 1, joka on uudenlainen flexible service -hotelli Espoossa.

Toinen uutuus on Helsingin ytimessä sijaitseva täysin uusittu Solo Sokos Hotel Torni tai esimerkiksi Kouvolan uusittu Original Sokos Hotel Vaakuna.

Kirjaudu, niin saat edun käyttöösi

Ikaalisten kylpylä

Talvietu! Kaikki Ikaalinen Spa -majoitusvaihtoehdot OAJ:n jäsenille -50% päivän hinnasta! Kaikkiin majoituksiin sisältyy lisäksi aamiainen, sekä kylpylän ja kuntosalin vapaa käyttö. Varaukset netistä ikaalinenspa.fi.  Varatessa tarvitset koodin kirjautumisen takaa. Tarjous koskee vain uusia varauksia, eikä sitä voida yhdistää muihin tarjouksiin. Tarjous on voimassa majoituksiin 31.3.2024 (poislukien 16.–25.2.2024) asti, niin kauan kuin huoneita riittää. Max 2 yötä. Majoitus maksetaan varatessa, ei peruutus- tai vaihto-oikeutta. Lisävuoteet normaalihinnalla.

Erityisedun jälkeenkin OAJ:n jäsenet saavat uusista varauksista 30% alennuksen päivän hinnasta. Alennus koskee sekä päärakennuksen että Lofts-rakennuksen Economy-huoneita. Etua ei voi yhdistää muihin tarjouksiin. Varausta ei voi perua, mutta se on mahdollista siirtää toiseen ajankohtaan.  Tämä tarjous on voimassa 10.6.2024 asti. Koodia ei voi yhdistää muihin tarjouksiin. Varaukset Ikaalisten kylpylän verkkosivuilta ikaalinenspa.fi tai myyntipalvelusta puh. 03 4511 / myynti@ikaalinenspa.fi. Mainitse varatessa jäsenyydestäsi.

Kirjaudu, niin saat edun käyttöösi

Tutustu kaikkiin jäsenetuihin

OAJ:n jäsenenä saat lukuisia etuja työhön ja vapaa-aikaan! Joidenkin etujen saamiseksi riittää, että näytät jäsenkorttiasi, toisiin tarvitset etukoodin. Kirjaudu, niin saat edut käyttöösi. Tarkista myös paikalliset ja alueelliset edut sekä valtakunnallisten yhdistysten edut.

Tutustu jäsenetuihin