Maapallo tutuksi KILROYn kautta! OAJ:n jäsenenä saat alennusta KILROYn matkoista.

OAJ:n jäsenenä saat KILROYn kautta käyttöösi ITIC-kortin oikeuttamat alennukset vapaa-ajan matkoillesi. Kuulet näistä eduista lisää KILROYn matka-asiantuntijoilta. KILROYn kautta voit lähteä paitsi aurinkoon tai seikkailemaan, myös vapaaehtoistöihin maapallon eri kolkille. Matkailun ohessa voit kehittää itseäsi ja kielitaitoasi.

Lisäksi voit viedä oppilaasi opintomatkalle KILROYn kautta. Lisätietoa erilaisista matkavaihtoehdoista saat KILROYn Ryhmämatkat -sivuilta. Opintomatkoille tarjoamme oppilaillesi ilmaisen kansainvälisen opiskelijakortin (ISIC), arvo 10 euroa/kortti.

Lisätietoa vapaa-ajan- ja opintomatkavaihtoehdoista saat KILROYn sivuilta ja matka-asiantuntijoilta.

KILROY

Tutustu kaikkiin jäsenetuihin

OAJ:n jäsenenä saat lukuisia etuja työhön ja vapaa-aikaan! Joidenkin etujen saamiseksi riittää, että näytät jäsenkorttiasi, toisiin tarvitset etukoodin. Kirjaudu, niin saat edut käyttöösi. Tarkista myös paikalliset ja alueelliset edut sekä valtakunnallisten yhdistysten edut.

Tutustu jäsenetuihin