Rinnakkaisjäsenyyden avulla hyödyt kahden ammattijärjestön tarjoamista eduista ja palveluista.

Työskenteletkö opettajana, mutta haluat säilyttää koulutustutkintosi mukaisen jäsenyyden myös toisessa akavalaisessa ammattijärjestössä? Liity rinnakkaisjäseneksi, jolloin on mahdollista kuulua samanaikaisesti kahteen akavalaiseen ammattijärjestöön.

Rinnakkaisjäsenyyden avulla saat kahden ammattijärjestön edut maksamatta kahta jäsenmaksua, sillä rinnakkaisjäsenyys on huomattavasti edullisempaa kuin järjestöjen yhteenlasketut jäsenmaksut.

Rinnakkaisjärjestäytyneillä ensisijainen ammattijärjestö määräytyy sen mukaan, mikä järjestö hoitaa alan edunvalvontaa. OAJ on ainoa ammattijärjestö, joka valvoo koulutus-, kasvatus- ja tutkimusalan etuja, joten alalla toimivien ensisijainen ammattijärjestö rinnakkaisjäsenyystapauksissa on aina OAJ.

Kuka voi liittyä rinnakkaisjäseneksi?

OAJ:llä on rinnakkaisjärjestäytymissopimukset Suomen Ekonomien, Insinööriliiton ja Tekniikan akateemisten kanssa.

Rinnakkaisjäsenyys varmistaa opetustehtävissä toimiville ekonomeille, insinööreille ja diplomi-insinööreille tehokkaan opetusalan edunvalvonnan, mutta samalla mahdollisuuden kuulua omaan ammatillis-aatteelliseen taustaryhmäänsä.

Huom! Jos olet jo OAJ:n jäsen ja haluat liittyä rinnakkaisjäseneksi, ota yhteyttä OAJ:n jäsenpalveluun.

Suomen Ekonomit

Suomen Ekonomien rinnakkaisjäsen maksaa OAJ:lle normaalin prosentuaalisen jäsenmaksun.

Suomen Ekonomien jäsen voi liittyä OAJ:n jäseneksi OAJ:n sivuilla. Liittymislomakkeessa ilmoitetaan kiinnostuksesta rinnakkaisjäsenyyteen. Myös Suomen Ekonomien jäsenrekisteriin tulee ilmoittaa OAJ:n jäseneksi liittymisestä ja halusta jatkaa rinnakkaisjäsenyyttä Ekonomeissa.

Liity Suomen Ekonomien rinnakkaisjäseneksi

Tekniikan akateemiset TEK

Tekniikan akateemisten rinnakkaisjäsen maksaa OAJ:lle normaalin prosentuaalisen jäsenmaksun.

TEKin jäsen voi liittyä OAJ:n jäseneksi OAJ:n sivuilla. Liittymislomakkeessa ilmoitetaan kiinnostuksesta rinnakkaisjäsenyyteen. TEKin jäsenrekisteriin tulee ilmoittaa OAJ:n jäseneksi liittymisestä ja halusta jatkaa rinnakkaisjäsenyyttä TEKissä.

Liity Tekniikan akateemisten rinnakkaisjäseneksi