Vaihtuiko työnantajasi? Jos siirryt uuden työnantajan palvelukseen, muista päivittää palvelussuhdetietosi Omat tiedot -osiossa.

Voit lisätä tiedon uudesta palvelussuhteestasi Omat tiedot -osiossa jo hyvissä ajoin kesällä tai heti koulujen alettua.

Kun työnantaja vaihtuu

Työnantajamuutos saattaa aiheuttaa jäsenyhdistyksen vaihdoksen ja muutoksen jäsenmaksuprosenttiin. Siksi muutos tarkistetaan jäsenpalvelussa. Kun jäsenpalvelu on käsitellyt muutoksen, saat sähköpostiisi uudet maksutiedot. Maksutiedot näkyvät myös Omat tiedot -osion Viestit-valikossa.

Katso ohje:

Kun työnantaja ei vaihdu, mutta työpaikka tai toimipiste vaihtuu

Jos työnantajasi pysyy samana mutta työpaikkasi vaihtuu, päivitä palvelussuhdetietosi Omat tiedot -osiossa.

Työpaikan tai toimipisteen muutos saattaa aiheuttaa jäsenyhdistyksen vaihdoksen ja muutoksen jäsenmaksuprosenttiin. Sen takia muutos tarkistetaan jäsenpalvelussa. Kun jäsenpalvelu on käsitellyt muutoksen, saat sähköpostiisi uudet maksutiedot. Maksutiedot näkyvät myös Omat tiedot -osion Viestit-valikossa.

Katso ohje: