Oletko kesäkaudella ilman palkkaa tai työttömänä ja palaat syksyllä takaisin saman työnantajan palvelukseen?

Voit maksaa alennettua kiinteää jäsenmaksua palkattomien kuukausien ajalta.
Ilmoita palkattomista kuukausista Omat tiedot -osiossa. Saat sähköpostiisi maksutiedot. Maksutiedot näkyvät myös Omat tiedot -osion Viestit-valikossa.

Myös vapaan sivistystyön opettajien pitää ilmoittaa palkattomista kuukausista jäsenpalveluun ja maksaa ajalta alennettua jäsenmaksua.

Kesän palkattoman jakson aikana opettajat saattavat tehdä muuta kuin opetustyötä. Kesätyön palkasta pitää maksaa jäsenmaksu. Jos palaat kesän palkattoman jakson jälkeen entisen työnantajasi palvelukseen, tarkistathan palkkatositteesta, että palkastasi on jälleen alettu periä jäsenmaksuja. Omat tiedot -osiosta voit tarkistaa, ettei jäsenmaksuihin jää aukkoja. Voit myös halutessasi maksaa jäsenmaksun Omat tiedot -osion jäsenmaksulaskurin kautta.

Omat tiedotPoikkeavat jäsenmaksut

Kuinka ilmoitan muutoksista?

Voit ilmoittaa kesäajan palkanmaksun keskeytyksestä, vuorotteluvapaasta tai muusta täysin palkattomasta ajasta Omat tiedot -osiossa.

Omat tiedot